Consider - Strategy

Een partnership portefeuille met partners waar je al lang mee samenwerkt? Je wilt ze tegen het licht houden. Passen deze partners nog wel bij jouw merk- of marketingstrategie? Realiseer je samen de gewenste groei? Of zoek je vanuit je merkstrategie een partner die jou helpt je sociale maatschappelijke doelstellingen te realiseren?

ConnectingBrands. kijkt vanuit jarenlange ervaring met een frisse blik naar jouw bedrijfs- en merkstrategie waaraan jouw partners zijn gekoppeld. Door het stellen van vragen en een analyse te geven komt ConnectingBrands. met een advies om jouw sponsor/partnership portefeuille weer in lijn te krijgen met concrete resultaten.


Connection: Unilever en Royal Concertgebouw Orchestra Amsterdam

Brands: Corporate Unilever en RCO

 

Jan Raes (Royal Concertgebouw Orchestra): "Geweldig hoe Laurien tussen twee 'brands', die ogenschijnlijk ver uit elkaar liggen, op diverse vlakken een koppeling heeft weten te bewerkstelligen die tot diep in de organisatie op positieve wijze heeft doorgewerkt."